onsdag den 28. november 2007

Varians!

Nu er det jo ikke meningen at denne blog skal være min personlige tudetråd (jo måske lidt), men trænger lige til at få dagens frustrationer ud.

Har spillet ca. 3 timers NL25 4-tabling i dag.
Efter en mindre god dag i går, tænkte jeg at jeg lige ville grinde nogle $$$ ind på kontoen. Fair and square. Det startede også alt sammen efter planen, AKo mod AQ på Axx board og første buyin var i hus. Men her stoppede det ellers med pots der gik min vej. Her kommer lige et par hænder der fandt sted i mine sessions som ikke gik min vej efter vi kom all in og der så kom en klam river til Villains hjælp:



Det værste i disse situationer var at jeg var lidt over 200BB dyb og Villain næste ligesådan. Så tiden derefter gik bare med at grinde sig tilbage til 0; hvilket jeg næsten nåede.

Varians er ikke noget jeg bryder mig om :o) og ikke noget jeg er så god til at håndtere. Men er blevet bedre til at stoppe med at spille, da mit spil som regel bliver helt i hegnet efter sådan et beat.

Fik dog spillet mig godt tilbage og endte blot i et lille minus. Har dog ikke spillet så mange hænder før så det var også lidt af en prøvelse. Det blev dog også til ca. 24$ i rakeback så endte i et lille plus.

Skal blive bedre til at sætte mig i Villains sted, sætte ham på en range, inden jeg bare caller eller lavet et move, fungere nogle gange, men resulterer ofte i hovedløst spil.

Ingen kommentarer: