lørdag den 24. november 2007

4-tabeling Nl50 - I will return..

I går kom dagen endelig.. Party lod mig hive mine penge ud og jeg fik dem smidt over på Scandic hvor jeg endelig kunne begynde at få hevet noget rakeback hjem.

Det skulle dog hurtigt vise sig at min dårlige periode langt fra var ovre. Hver gang pengene kom til midten og jeg var foran blev der suget ud. Hver gang.
Men prøves skulle det stadig og så det som en tilvænding at gå fra 2 borde til 4. Det gik dog også rimeligt hurtigt med 4 borde og lavede også lidt halv dårlige beslutninger engang imellem.

Har spillet i 2 dage nu og det er da blevet til lidt over 2k hænder. Er lidt over 4 buyins nede. Varians er helt sikkert skyld i dette + lidt tilt, men nu kan jeg ikke klare det længere.

Har cashet største delen af rullen ud inden jeg steamer den væk. Har kun 250$ tilbage derinde. Mit nye projekt går ud på at spille NL25 igen, 3-4 table indtil jeg har helt styr over hvordan spillet på ongame netværket er og indtil min dårlige periode er ovre.

Kan se i bakspejlet at mit tidligere rakeback projekt måske var for ambisiøst i forhold til at skifte på den måde jeg gjorde.

Det er stadig meningen jeg skal ha hevet noget rakeback hjem, selv om det ikke bliver til helt så meget på NL25.

Well here goes nothing... ;o)

Ingen kommentarer: