søndag den 25. november 2007

God start på NL25 projektet

Så kom jeg igen med mit NL25 projekt. Og hvilken start. Det må siges at være lækket at gå fra en downswing lige over i et lækkert 5BI upswing. Gad dog godt det var på et højere limit ;o) men man kan jo som bekendt ikke få i pose og sæk.

Men lidt over 20BB/100 må man da kalde at rense godt ud. Heldt var dog også med mig i flere situationer. Det var dog også på tide må man sige.

3-4 tablede og er ved at vænne mig til det. Men der er ikke så meget tid til at spille og se fjernsyn eller surfe på nettet, samtidigt.

Men niveauet er langt lavere på NL25 end på NL50, hvilket overraskede mig en del. Bortset fra nogle regulars der ved hvad de laver er der overraskende mange med en VP$IP på 60-90.

Selv om rakebacken ikke gir så meget på dette level er det dog stadig et ½ buy in jeg har tjent ind i dag.

Håber skrubbet fortsætter de kommende dage.

Ingen kommentarer: