torsdag den 8. november 2007

NSPC - En erfaring rigere...

Det var en mørk og stormfuld aften, og efter lidt problemer med at finde Aalborg Pokerklub kom jeg frem.


Der var 35 til start, og jeg var all alone, da min "poker omgangskeds" havde andre planer den aften. Start stacksene var på 1500 og blinds på 10/20 i 20 minutters interval.


Da dette var min første rigtige livetunering havde jeg lidt opstartsproblemer mht. hvad man skal gøre og ikke gøre ved bordet, men kom da igang.


Det var en sjov oplevelse, men det jeg fik mest ud af eventen var at hvis man ikke er klar til at tage et coinflip så bliver man sku blinded ud. Var bare ikke lige klar på at smide min chance for en tur til riga på level 4 med
Tror ikke jeg ville have været foran da jeg UTG+1 raiser 3xBB og en MP med 3 x min stack går all in. I bedste fald ville jeg være oppe mod to overkort.
Set i bakspejlet ville det nok have været bedre at limpe ind og så calle et raise på 3-4xBB men så kan jeg lære det.
Live poker er meget anderledes end online poker, jeg fik det prøvet og røg ud på en 16ende plads og 1 t-shirt rigere :o)

Ingen kommentarer: